00:00
00:00
View Profile Envy
Fruity loops (Duh), Skiing, Snapple!

28, Male

Student. Brah.

University of New Hampshire

New Hampshire

Joined on 8/7/03

Level:
9
Exp Points:
720 / 900
Exp Rank:
68,585
Vote Power:
5.08 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
176,176
Blams:
1
Saves:
10
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Garbage
Trophies:
20
Medals:
78

First happy hardcore ^^

Posted by Envy - January 8th, 2009


My happy hardcore track is up, yay ^^

http://www.newgrounds.com/audio/listen /201621

I have to pee so bad.

First happy hardcore ^^


Comments (42)

Yay new envy track!

Yay ^^

Yo, is Poppin!
Great Work man!

Thanks!

HEY!!!!! wha bout teh hardztyle kickz at teh beggining m8? :S
Ah... you are too lazeh?
Now seriously, It's a nice try, you should work on the melody a lil bit more in my opinion. :\

5\5 just cuz I like it.

IM LAZEH

nice musax. u do ur patterns weird.

u do ur guys weird

The gayer the tune, the higher the score.

THE GAYER THE REVIEWER THE MORE KR1Z

i gave it a five

thaaaaaaaaaanks

not bad, needs mastering though the EQ hasn't been done very well, sounds too tinny, loud and hurts the ears.

ITS TOO LOUD ENVY, ITS HURTING MY EARS TURN DOWN THE VOLUME PLS. NEEDS MORE MASTERING.

K SOZ

CAN I SUCK YER BALLS PLZZZ

Awesome track tho. Short and sweet :]

yes plz

GREAT SONG!!!! for hardcore i was thinking something faster but this is great... I heard u were running out of names rite? well maybe this could be a name :
Obsession.
eh? eh?

I told you, the restraining order solved that... Sort of

*rubs piece of hair*

Yup it's me again, teh gabber guy... and hardztyle lover and zo on.

Ok so, back to the business... um... I remember that you had this zong (song) called "killing some noobs", do you still have it? :S

and BTW, I put your new happy harcore zong on my freaking MP3, changed the EQ a lil bit, enhanced the bass and BOOM!!!!! Awezome!!! zoundz like a freaken' club zong with an experienced DJ :<.
awesome.

(Shorter: If you still have this song called "Killing some noobs", send me and your new song is awesome)

out.

it was pwnin some noobs XD

And don't forget to Lenghten my e-Penis!

wot

oh and you rock :<<<

wot

Ok ok... I stopped this spam :<

wot

Oh and you're still lazeh :D

I got all excited when i saw i had like 6 new messages >8(

hmmm. . . definitely needs more dick

Envy, seriously, send me the song... and if you don't have it say "OMG I LOZT IT IN THA TOILET LIKE THE REZT OF MY BODY PARTZ (D*CK, AZZ, BRAINZ ETC.)
Please answer ASAP. :)

lol what song

[quote;envyROX]lol what song[/quote]
Pwning some noobs... ^^

Like in here: <a href="http://www.youtube.com/watch?v=sm2e9tiCDM0&amp;feature=PlayList&amp;p=9B8E61E5558D0079&amp;index=1">http://www.youtube.com/watch?v=sm2e9t iCDM0&amp;feature=PlayList&amp;p=9B8E 61E5558D0079&amp;index=1</a>

6:55 :3

Make your fans happy and finish Jump FFS.

More Results