00:00
00:00
View Profile Envy
Fruity loops (Duh), Skiing, Snapple!

28, Male

Student. Brah.

University of New Hampshire

New Hampshire

Joined on 8/7/03

Level:
9
Exp Points:
720 / 900
Exp Rank:
68,585
Vote Power:
5.08 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
176,176
Blams:
1
Saves:
10
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Garbage
Trophies:
20
Medals:
78

Back, But not returned!

Posted by Envy - October 3rd, 2009


Wellllll, I officially have all my stuff set up again. But I'm super busy at college being in a business school and all. If I am able to upload anything, It will of course be those dreaded short clips of songs. I don't have the time or pateience to work one song all the way to the end. I'm having enough trouble trying to finish the EP and I'm already stuck again.

We'll see how it goes, I'll have to power through it when the deadline comes closer (That's if I made it onto the CD)

For now, http://www.newgrounds.com/audio/listen /277217


Comments (31)

WHY DO U ATE TMM!

HE IS SUCH A NICE PERSON!

I HATE YOU!

ALL MY REVIEWS FROM NOW ON WILL BE HOW MUCHI HATE YOU FOR HATING TMM!

lul.

Anyways, i remember u telling me that making music helped you get into college. Any examples of what u put in your college essay?

Thanks.

How is the dorm btw, fun?

Lol Dancenation claims you hate me too LK. Hey env, you totally transformed that melody into a masterpiece! That 3xOSC sounding instrument and the sidechaining really made it nice. Good job man.

dont rush yourself envy , FOCUS ON WHATS IMPORTANT IN LIFE......your music.....

nah im just joking , DO GOOD IN COLLEGE THEN BRING US BACK THE ENVY SONGS WE LOVE

WHY DO U ATE TMM!
HE IS SUCH A NICE PERSON!
I HATE YOU!
ALL MY REVIEWS FROM NOW ON WILL BE HOW MUCHI HATE YOU FOR HATING TMM!
lul.
Anyways, i remember u telling me that making music helped you get into college. Any examples of what u put in your college essay?
Thanks.
How is the dorm btw, fun?

I totally understand your lack of time and stuff, but if you're going to submit stuff can you at least make it worthwhile? Everything recently is the same - same instruments/sounds, same beat, same unfinishedness. What happened to doing things like Heaven Rd. 3 or even remixes like Everywhere? I think you'd get a lot more satisfaction out of finishing an awesome song than you would from uploading a ton of stuff that is unfinished and all the same.

kepp up the great work.

Heaven rd.2

Score Rank: #666
Popularity Rank: #42

Satanist

that's cool keep on the good work and never give up and try get yourself unstuck because i wanna hear of your music its AWESOME

YOU GO GIRL!

YOU TOO GIRL!

I want something new!!
:P
Take your time(not to long though,ok?)

waah. I WISH YOU WERE STILL MAKIN mUSIc FULL TIME!

I bought Andas.
BEST SONG EVERRRRRRRR
:D:D:D:D:D:D

<a href="http://envy.newgrouds.com">http://envy.newgrouds.com</a>

LOL joke siet.

What's happening with this? <a href="http://envy.newgrounds.com/news/post/341919">http://envy.newgrounds.com/news/post/
341919</a>

hi I wanted to tell you that I love your music and you make the best songs ever

Thanks braw

Wait, you're a girl? [/uselesscomment]

Yo envy what headphones do you use?

Sennheiser HD280 pros

201 HD here =P

Your EP will be available through iTunes?

Hey Envy ... I love your music, Im from Australia and ive been introducing it to everyone... just wondering what program do you use to make the track :) thx

More Results